Post by slopunbiftaiphi on Mar 8, 2022 19:17:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pulling USA ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pulling USA IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Pulling USA 2022 version ▞▞▞
Hur styr du? Det låter mig inte gå direkt?
Nemo German Образовање ogg
Älskar det behöver mer semiser tho
Behöver bättre karriär och måste kunna vinna mer pengar så att du kan köpa fler fordon bra spel dock.
Jag skulle inte köpa det här spelet igen, du kan inte anpassa hjul eller måla och det förlorade alla mina framsteg i karriären Jag har fortfarande mina pengar och lastbil men förlorade mina karriärframsteg. Spel behöver bara några uppdateringar tills dess skulle jag vänta med att köpa det
Mycket mycket repetitivt även för ett dragspel och det tar en evighet att låsa upp något
Lägg till i r en motorklass så behåller jag ur och jag håller på klockan lätt och tung input. Någon annan moddar alla traktorn som du ser på bilden fler traktorer fler John Deere rökare i lastbils- och traktorklassen som har den stora lådan i det nya hemmet de håller hennes väska i den
Jag gillar idén bakom det men det finns verkligen inget 2. Jag slår spelet på typ en timme, ett totalt slöseri med pengar det skulle vara ok om det var gratis, lägg till mer innehåll som olika slags race och sånt som kanske dragrace... ..kanske online multiplayer?
Spelet fungerade igår och idag fungerar det inte fixa
Bra spel kan inte vänta på 2wd-moddarna, en sak jag verkligen hatar, inga 4wd-modifierade lastbilar? Annat än det bra spelet
Jag tycker att det är ett bra spel, men det enda problemet jag fortsätter att ha är att gasen en kopplingspedal faller ner vinst jag drar om någon annan inte har det här problemet låt mig veta att jag kanske måste skaffa en annan telefon jag har en ny HTC-telefon men bara för att den är ny betyder det inte att den inte krånglar tack om det är ett problem med spelet, vänligen fixa det
Det överlägset bästa pulling-spelet jag någonsin spelat. Det enda problemet är att jag bytte tjänsteleverantör och förlorade alla mina pengar jag hade i spelet.
Jag tycker att du borde ha en stor 4x4-traktor här och till och med en exotisk klass som skulle vara söt!!!!! Älskar det här spelet men det enda jag inte gillar är ljudet. Försök göra ljudet mer realistiskt!
Jag älskar att du sätter lastbilar i spelet PS.my dad farms
Vill ha pengarna tillbaka TACK 2,99 $ 1,99 $ = 5,00 $ tack!!!
Jag älskar det här spelet, men behöver en uppdatering med ny lastbil eller traktorer
Jag har aldrig spelat ett sådant här spel, det är roligt att spela.🚜🏁
Pulling USA ማስመሰል udsi
OK drar spelet bättre än de flesta
Grymt bra!!! Kan inte vänta tills vi drar USA 2
Detta är ett lysande spel men med trädgårdsklassen om du får en FP så faller den av banan och sjunker igenom
Lägg till fler låtar som hillsboro WI. Du kan också lägga till var du kan förbereda banan och bygga en traktor. Kan du försöka göra ett dirt drag racing spel och ett mud moss spel
Roligt
Grymt spel
Pulling USA Симуляторы ybdn
Ganska realistiskt, inte många mobilspel har människor i detalj i mängden som vinkar och ljuden från varje lastbil låter faktiskt som det märke de representerar när de är raka rör förutom den lila vadden, ljudet representerar ett kraftslag på 6,0 men lastbilen är en 08 - 12-modell och bör ha ljudet av en 6.4. Men jag ger den 5 av 5 eftersom inte många människor skulle känna igen den lilla detaljen men det är definitivt värt pengarna
Lägg till fler fordon och mer realistiskt ljud berätta vad du tycker om mina förslag ska du göra ett dragracingspel snart som heter dragracing usa plz anwser Mr Bowen eller gör en dirt track usa för jag är en dirt track racer och jag älskar spel över det
Gör det mer realistiskt. Kunna anpassa lastbilarna och traktorerna med fysiska egenskaper.
Spelet är roligt, bra kontroller. Behöver bara några saker IMO. Att köpa turbo etc höjde inte boost eller något, bara drog längre. Så lite mer detaljer om ändringar och spelhantering. Kan ha ett rött intervall att hålla sig utanför, eller överboost/varv. Inte heller några prislappar på delar? Kanske lite mer urval av delar också. Singel, föreningar, 100 hästar injektorer, 150 hästar, etc etc. Och ett problem är att säljknappen är lätt att träffa där utan någon bekräftelse. Du träffade den av misstag innan din lastbil är borta
Det är det bästa dragspelet jag vet om
Pulling USA Simulator yaye
Vänligen återställ!!!
Hur lång tid kvar tills vi ser några uppdateringar
Bra behöver mer spiskummin
Finns det hur som helst att logga in på ett Google-konto för att byta enhet med den här appen
Jag gillar den här, den är ganska bra, jag undrar bara var drar usa 2 tog vägen
Var tog alla mina pengar framsteg och lastbilar tog vägen jag förlorade allt
Jag älskar det här spelet. Bästa dragspelet jag hittat hittills. Men jag skulle vilja veta, varför togs Pulling USA 2 bort från Google Play Butik?
Det är okej men kräver mycket arbete och jag skulle vilja ha en återbetalning
Ingen kommentar!!!
Det är lika roligt som det
Grymt bra
Pulling USA Simulator wfwm