Post by slopunbiftaiphi on Mar 8, 2022 18:51:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bake it ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bake it IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige uithoudingsvermogen hack ▞▞▞
▞▞▞ Bake it 2022 version ▞▞▞
Het is een heel, heel erg dom spel. Het stopt tussendoor. Als ik een smaak in een vorm giet * PERFECT * dan staat er dat probeer het opnieuw. Is het mijn fout dat het spel stopt, ik giet de smaak dan ook perfect. Dus ik denk dat het een SLECHTSTE SPEL is die ik ooit eerder heb gespeeld. 😠😠 😠Slechtste game ooit gespeeld, Slechtste game ooit gespeeld, SLECHTSTE SPEL OOIT GESPEELD.
Ik hou van dit spel, het is zo leuk en ik ben dol op het bakken van donuts en taarten!🍩🥧
heel goed spel, je zou je eigen donut kunnen maken als je wilt
Cool maar veel te veel advertenties tot het punt dat ik niet kan spelen.
Heb het verwijderd door de reclames... Ook als je een andere handeling moet doen heb je weer een reclame.
Moeilijk om de stroom van het beslag / toppings te regelen. Veel advertenties, hoewel veel op zijn minst optioneel zijn voor betere upgrades. Toch wordt minstens 1 advertentie per bak behoorlijk vervelend.
Spel is geweldig en er is geen manier om te verknoeien. niet precies zoals de advertentie, maar nog steeds geweldig. Ik zou dit een lange tijd kunnen spelen, hoewel ik er geen interesse meer in zou hebben. Maar voor nu GEWELDIG 👏.
Cat Runner: Decorate Home Role Playing mldr
Maak dit spel offline. Net als de enige reden dat het online is, is het alleen omdat je geld honger hebt en je 2000 advertenties plaatst na alles wat je doet om je 5 cent te krijgen.
Het bleef de bestelling opnieuw opstarten en het bracht me naar het startscherm
Er zijn veel advertenties, wat erg vervelend is. Het lijkt op elk ander in massa geproduceerd spel. Dit gezegd hebbende, het werkt wel, het is alleen niet erg leuk als je voor praktisch alles advertenties moet bekijken.
Dit spel is leuk, maar het heeft veel toevoegingen en de toevoegingen zijn zo lang dat ik me ermee verveel dat ik het ga verwijderen.
Leuk spel maar veel reclame
Geweldige advertenties! Maar soms is het vervelend dat je 3-4 seconden moet wachten en het spel moet spelen om de volgende advertentie te zien.
Het is wel een leuk spel maar iets gewoon mischien🤔
Zo'n slechte kwaliteit spel, ik heb het al verwijderd. Decos zijn goed, alleen het siroopdingetje. Maar het ergste, ADS!!!!!!! Plz plz plz plz plz plz geen advertenties want het is zo vervelend. Bovendien zijn de advertenties zo lang en is deze game zo laggy. Het is slecht slecht slecht
Het is leuk om verschillende koekjes te maken, maar...... dat is alles wat je doet😑😑 Alsof er niveaus zouden moeten zijn😃
Geweldige game, maar na elke game die ik speel, is er een advertentie die behoorlijk vervelend wordt, maar als je de game wilt downloaden, is dat jouw keuze 😉 Ter info, ik heb het verwijderd 😭
Ik hou van deze game, het is geweldig en bevredigend, de graphics zijn geweldig en de besturing is ook gemakkelijk te hanteren ik raad iedereen aan om het te downloaden elk niveau is geweldig en creatief je kunt ook je eigen dingen bakken voor de winkel je krijgt ook eindeloos veel geld alles is erg soepel en we hebben verschillende soorten mallen, crèmes en toppings en je krijgt verrassingen als je een level voltooit en je krijgt ook dingen om de winkel te versieren en in elk level kun je verschillende dingen doen, ik vind het geweldig😗
Bake it Pro příležitostné hráče hhxk
Het is echt leuk, maar er blijft een klein probleempje opduiken en als ik iets aanraak, maakt het een zoom-zoomgeluid, vooral wanneer ik mijn telefoon oplaad en dan kan het niet opladen als het dat maakt 🔊 geluid, los dit alsjeblieft allemaal op 🙏🙏 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Te veel toevoegingen...😒 Maar als ik het spel speel is het echt geweldig😍 ... graphics zijn niet slecht, maar verbeter de graphics alsjeblieft. 🙏 En ik heb 3 sterren gegeven ... 😅 Omdat er te veel advertenties zijn en de advertenties ook zo saai zijn 🙍....en de graphics ook niet goed zijn. ... 😶😶 Maar ik vind het spel leuk En ik zal je adviseren dat je dit spel op je telefoon / mobiel kunt installeren (als je wilt).... 🤷 Bedankt ...❤️
Ik hou van deze app!! Het is zo gaaf!! Deze app heeft geweldige graphics die indruk zullen maken op iedereen! De reden waarom ik deze vijf sterren geef, is omdat deze app de beste bak-app is die ik ooit heb gespeeld !! Maak alsjeblieft meer van dit soort apps, deze app is echt geweldig!!
Supertof!
Bake it கேஷுவல் ljkb
Er zijn niet veel advertenties, maar het is echt moeilijk om het te doen zonder het ding over te slaan nadat je je hand hebt opgestoken !!!!
Het is oplichterij.. niet echt een offline spel en je moet advertenties bekijken om te spelen. Het is leuk, maar niet echt de moeite waard om tijd aan advertenties te besteden. Los dit alstublieft op
Het reageert nooit, dus ik kan het niet spelen, maar als ik eraan kom, loopt het zo lang achter dat ik dit spel niet aanraad
Leuk spel, maar soms kun je er echt een bord van krijgen en het doet gewoon steeds weer dezelfde dingen
Nogmaals, zoals bij elke game, zijn er advertenties, stop met het hebben van advertenties, ontgrendel gewoon en het is zo vervelend
Veruit de SLECHTSTE, meest STOMME game die ik ooit heb gedownload tot op de dag van vandaag! VEEL te veel advertenties! Je hebt niet eens de mogelijkheid om wifi/mobiele data uit te schakelen! Het is erg moeilijk om nauwkeurig te zijn bij het decoreren, en je hebt maar 4 opties voor decors en de rest heb je om advertenties te bekijken! Dit spel is VOLLEDIG zinloos! Het enige wat je doet, is het beslag in de pan ploppen, en dan decoreer je het, wat, zoals ik al zei, bijna onmogelijk is om te versieren wat je wilt! Het is net een reclamefestival! Ik snap het niet! 🤣🤦😐🙄👎😡🤷
Het is een leuk spel. Er zitten wel teveel advertenties in.
Er zijn veel advertenties in dit spel, maar het is echt een goed spel!
Bake it פנאי zdt
Dit is een goed spel dat je kunt bakken, het is mijn FAVORIETE ding om te doen. Maar er zijn veel advertenties.
Nee snap het niet. Ik heb dit spel eerst gedownload. Ik vond dit spel geweldig! Maar toen gebeurde er iets raars terwijl ik aan het spelen was, mijn telefoon begon te spelen, het was alsof iemand anders door mijn telefoon keek. Het was zo eng dat het op de camera ging, het was alsof het naar mijn foto's wilde kijken Als je niet wilt dat dit gebeurt je hebt bake it niet gedownload
Bake it Pro příležitostné hráče hhxk
Dit spel is ABSOLUUT afval. Laggy, unvreative, en geld hongerig. Hoe moet ik dat weten? Je kunt niet eens OFFLINE spelen. Ik voel me slecht omdat ik de andere games zelfs een 1 geef omdat het onzin is. Ik kan ze tenminste OFFLINE spelen. Jullie willen gewoon advertentiegeld. Wat als ons internet uitvalt? Niet meer bakken dan? Absoluut dom. Download niet als je niet gebombardeerd wilt worden door advertenties.